Problem z HTB

Witam wszystkich!!!

mam taki dziwny problem jestem poczatkujacym "administratorem" i natknalem
sie na pierwszyproblem nie do przejscia. Chodzi o HTB na debianie uzywanym
jako router  dosyc duzej sieci ok 50 uzytkownikow. W dobie coraz to
dziwniejszych p2p nadejszla chwila gdzie trzeba zarzadzac uploadem i w sumie
udalo mi sie to zrobic dziala ladnie pieknie tylko niestety okolo 20 godzin.
Po jakichs 5 godzinach poprawnego dzialania, kazdy proces zaczyna uzywac
coraz wiecej procesora i pamieci, na lstatsach widoczny jest bardzo
jednostajny wzrost zuzycia procka i pamieci, az po ok 20  godzinach wszystko
jest na 100% i wszystko staje. Probowalem na roznych jadrach 2.4.x i jest
dokladnie to samo htb jest z grupy stabilnych pakietow. Jadro bez wlaczania
HTB dziala poprawbnie i bez zadnych problemow.

Bede bardzo wdzieczny za wszelko pomoc i podpowiedzia bo ja jestem za waski
na taki problem.

Pozdrawiam
Piotrek