Uitnodiging NLLGG-bijeenkomst 21 mei

Beste allemaal,

De meeste mensen uit de verschillende community's die ik elke keer mail,
heb ik onlangs al een keer gesproken, maar bij deze op de valreep toch
nog even een bericht over aanstaande zaterdag.  Zaterdag staat er weer
een bijeenkomst van de Nederlandse Linux Gebruikers Groep op de agenda.
Vanaf 10:00 is iedereen van harte welkom op Tamboersdijk 9 te Utrecht.
Meer info en het programma zijn natuurlijk te lezen op
https://nllgg.nl/bijeenkomst/20160319

Kan je zelf niet, zet dan alvast de bijeenkomst van 17 september in je
agenda en/of stuur deze mail door naar andere leden van je community. We
horen graag of jullie komen. Opmerkingen of vragen zijn eveneneens van
harte welkom en mogen gewoon als reply op deze mail.

Verder wil ik jullie wijzen op het recentelijk opgezette Meetup-groep,
te vinden op https://www.meetup.com/Nederlandse-Linux-Gebruikers-Groep/
Ook daar is iedereen van harte welkom om aan te sluiten.

Namens de programmacommissie van de NLLGG,
met hartelijke groeten,

--
Rutger van Sleen - Voorzitter Nederlandse Linux Gebruikers Groep
w: https://nllgg.nl/          |  w: https://buurtlinux.nl