Vrije Software WAS: Debian flyers T-DOSE

Op 29-10-2008 om 22:50 schreef J.A. Bezemer:

> Is aangekomen.
>
> En wat een opbrengst zeg. Heb je met de collectebus bij de ingang
> gestaan ofzo? ;-)

Een grote donatie kwam van iemand die betrokken is bij gNewSense
( http://www.gnewsense.org/static/homepage/ )

Hij heeft heel goed begrepen dat het om vrije software gaat.
Behalve financieele steun, doet hij ook het echte werk: programmeren.
Misschien was ook niet programmeren pur sang, maar wel source code
uitpluizen op bijvoorbeeld blobs. ( binary large object )

> Alle gulle gevers bijzonder bedankt!

Helemaal mee eens. Maar hoe dat te zeggen zonder "gevers" te kort doen,
die niet met geld, maar met tijd, energie, kennis en kunde komen?

> Idem hier.

Een volgende T-DOSE zit in de koker ...

> Groeten,
> Anne Bezemer