Re: printen Debian flyers voor T-DOSE

[.. http://www.t-dose.org/ ..]

> Dit betekent dat ik het heel erg fijn zo vinden en waardeer als je het
> printen voor mij kan regelen, zodat ik het niet zelf hoef te doen.

Okee, dan blijven we bij het originele plan dat ik zal gaan printen.

> Komt voor elkaar :-D

Is aangekomen, "namens Debian hartelijk dank!"

> Das altijd handig, maar als het veel werk is mag je het laten zitten.

Als ik het goed zie, heb je van je prive-rekening overgeschreven.
Dan is een bevestiging verder niet nuttig. Debian is in Nederland geen
"goed doel" voor belastingaftrek o.i.d.

(Van een _zakenrekening_ hoor je zowel een bankafschrift als een
bijbehorend papier/factuur/nota/whatever te hebben; mocht het toch een
zakenrekening zijn, mail me dan prive even je precieze adressering.)

> Alvast heel erg bedankt en zie ik je ook op T-DOSE?

Ik hoop er te zijn, maar alleen op de zaterdag.

Vriendelijke groeten,

  Anne Bezemer