Re: printen Debian flyers voor T-DOSE

J.A. Bezemer wrote:

> [.. http://www.t-dose.org/ ..]

> [..]

> Betekent dit dat jij wel/niet/misschien/weetnogniet[*] kan printen?
>
> [*] Doorhalen wat niet van toepassing is ;-)

Dit betekent dat ik het heel erg fijn zo vinden en waardeer als je het
printen voor mij kan regelen, zodat ik het niet zelf hoef te doen.

> Joost: gebruik de versie "(embedded fonts)".
>
> Ik heb even alle versies onder elkaar uitgeprint, en dat was de beste.
> De "(box)" gebruikt het printerfont, en mijn printer heeft een veel
> dunner Courier font dan je gewend bent, bovendien rechte streep-eindjes
> i.p.v. afgerond.
> En de "(text to path)" is weer wat dikker, lijkt wel bold.
> De "(embedded fonts)" is okee, en praktisch identiek aan de .png.

> Bankrekening: 3930.88.138
> Van: OSP Open Source Partners
> Plaats: Papendrecht
> Zet als commentaar erbij: "Donatie Debian Events"

Komt voor elkaar :-D

> Als je op papier een bevestiging wilt voor je administratie, dan hoor ik
> het wel.

Das altijd handig, maar als het veel werk is mag je het laten zitten.

> Dat rekeningnummer staat trouwens open voor iedereen die meeleest
> en wat geld over heeft ;-)

> Dat laat ik aan Joost over om te beantwoorden.
> s/sponsort/sponsored/ hopelijk, danwel helemaal in 't Nederlands.

Komt wel goed denk ik.

> Vriendelijke groeten,
>
>   Anne Bezemer

Alvast heel erg bedankt en zie ik je ook op T-DOSE?

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong