ook: vrijdag de 18e PGP KSP in Tilburg (was: Re: Stand op T-Dose?)

Hoi,

Op Wed 16 Jul 2008 om 09:37:01 +0200 schreef Thijs Kinkhorst:

> T-DOSE wordt dit jaar weer gehouden, eind oktober. Ze hebben nu een oproep
> voor project-stands gedaan op hun site, reageren voor 30 juli:
> http://www.t-dose.org/node/39
>
> Wat mij betreft verzorgen we dit jaar weer een stand. Ik ben wel bereid om de
> kar te trekken

Geweldig!

> maar kan het natuurlijk niet in mijn eentje organiseren. Wie
> is nog meer geïnteresseerd om langs te komen en te helpen met de stand?

Ik wil wel helpen. O! Ik ga RSN langs bij Steve McIntyre in Engeland.
Dan zal ik meteen weer wat Tshirts regelen.

> ps: vergeet niet de keysigning in Tilburg vrijdag a.s., zie eerdere mail op
> deze lijst.

Precies!

De keysigningparty zal plaatsvinden op vrijdag 18 juli om 17:00, in
Grand Café Esplanade, in het Esplanade building dat ligt aan de
wandelpromenade van de campus Universiteit van Tilburg, Warandelaan 2,
Tilburg (http://www.uvt.nl/rv/locaties/esplanade/), op loopafstand van
NS-station Tilburg West, zie ook http://www.uvt.nl/contact/bereik/.
Zie http://lists.debian.org/debian-events-nl/2008/06/msg00005.html voor
het hele verhaal.