Re: [debian.nl] Debian birthday party

On 2003.06.29 22:23, Joost van Baal wrote:
On Fri, Jun 27, 2003 at 05:59:52PM +0200, Wichert Akkerman wrote:
> genereuze

Zeker!

> aanbod van Henk Buursen van de Waag Society het 10 jarige
> bestaan van Debian daar te vieren moeten aanpakken.
>
> Dus:
>
>   16 augustus
>   10 jaar Debian feest
>   Waag Society, Amsterdam

Nieuwmarkt 4, http://www.waag.org/ .

Ik ben er bij.  Uur of 9 is de deur open?

Groeten,

Joost

--
"Ik zie geen meerwaarde in een afzonderlijke landelijke registratie
van de inzet van opsporingsmethoden"

Ik heb zelf helaas niet de mogelijkheid, maar is het wat om hier een wiki-
pagina aan te wijden en daar verdere ontwikkelingen op bij te houden?

Dan kunnen we er [1]hier ook meteen naar laten verwijzen  :-)

1. http://www.debconf.org/10years/

Groet,
Jasper