[debian.nl] Debian birthday party

Het wordt tijd dat we eens wat gaan regelen :). Ik stel voor dat we het
genereuze aanbod van Henk Buursen van de Waag Society het 10 jarige
bestaan van Debian daar te vieren moeten aanpakken.

Dus:

  16 augustus
  10 jaar Debian feest
  Waag Society, Amsterdam

Het lijkt me dat we er gewoon een gezellig avondje van moeten maken; ik
gok dat er een bar in ruimte te vinden is (of anders iets te regelen is)
dus aan de eerste voorwaarde is al voldaan. Verder is er wifi aanwezig
voor de mensen die graag gezellig willen zijn met hun laptop :)

Wichert.

--
Wichert Akkerman <wichert@wiggy.net>      It is simple to make things.
http://www.wiggy.net/                     It is hard to make things simple.