[debian.nl] Birtday Party!

Hallo,

Ik las in de Debian Weekly News over het idee van een Debian Birthday Party.
En ook dat er voor NL nog nix konkreets is (tijd en plek). Als jullie nog
een plek zoeken zou dat eventueel bij ons kunnen. En daar bedoel ik mee Waag
Society, gehuisvest in het waag gebouw op de nieuwmarkt in Amsterdam. De
ruimte is het Theatrum Anatomicum, gelegen op de 2e verdieping van dit
oudste niet kerkelijke gebouw in Amsterdam, op 5 minuten lopen van CS dus
goed bereikbaar. We hebben plek voor 90 mensen (maar dan moeten ze wel
staan: 50 mensen als er ook gezeten moet worden).

grtz,
henk

--
Henk Buursen