Re: [debian.nl] meeting vrijdag

At 14:54 +0200 10/23/02, Thomas Hood wrote:

>I *may* show up.

Zaterdag j.l. was niet duidelijk hoeveel mensen er zouden komen
en in de eerste zoveel kroegen was geen plaats voor ons.

Van die fouten kun je leren.

- Laat de mensen duidelijk weten dat je komt.
- Reserveer een plaats om te eten.

Voor de duidelijkheid: Ik zal er NIET zijn.

Geert St
---------
Get my envelope closing key with `gpg --recv-keys 5511798F`
or use the equivalent of your favorite Pretty Good Privacy software.
The envelope opening key is already here.