Re: [debian-eo] Navigi en dosierujojn per Midnight Commmander

On Wed, Feb 06, 2019 at 08:10:11PM +0100, Felipe Castro wrote:
> Saluton,
>
> Mi uzas nun ĉefe OpenSuse, kaj mi instalis "mc" ĉi tie. La sama konduto de
> Debian okazas ĉe mi.
> Mi trovis ke se vi ŝanĝas agordon en la dosiero "ini", la dua panelo povas
> konservi la seancon antaŭan.
>
> En la dosiero "ini", vi devas uzi:
>
> [Panels]
> auto_save_setup_panels=true
>
> Tiu valoro estis apriore "false"

  Kiam mi legis vian respondon mi restis en Slackware Current. Tie  mi
  provis ŝanĝo proponita de vi.  La agordo funkciis bone en teksta
  modo sed sub konsolo, ne.

  Nun en Debiano, la agordo ne funkcias en teksta modo nek sub
  konsolo.

--

Stela dato:2.458.521,739  Loka tempo:2019-02-07 02:44:21 Ĵaŭdo
-==-