Re: [debian-users-eo] Pri la listo mem

On Sat, Oct 21, 2017 at 09:23:31PM -0300, Eduardo Trápani wrote:

> Mi uzas Thunderbird, do mi esperas ke la jeno estos iel utila por vi.

> Jen! Ĉio devus funckii, la mesaĝoj de la listo havos alian koloron (kaj
> etikedon). Eble tio estas tro da laboro por nia listo, kiu havas nur dekon
> da mesaĝoj jare, sed la saman sistemon vi povas uzi por ĉiuj aliaj listoj.
>
> Esploru iom kaj vi trovos aliajn eblojn, kiel meti aŭtomate en dosierujojn,
> asigni prioritatojn, ktp.

  Une mi volas danki al vi por la pacienco. Vi skiribas longa teksto
  sed tre komprenebla.

  Nun la mesaĝoj senditaj de la Debiana listo aperas en la verka
  koloro. Ankaŭ mi agordis "Seamonkey" pri alia Debiana listo.

  Agordi "Seamonkey" por filtri mesaĝojn estas facila post vian
  instruon. Post plej ol deko mi havas solvo por malfacileco kun
  mesaĝoj senditaj de Debianaj listoj.

--

Gilberto F da Silva - gfs1989@mandic.com.br - ICQ 136.782.571
Stela dato:2.458.049,064  Loka tempo:2017-10-22 10:32:42 Dimanĉo