Re: NAUTILO

Op Sat 04 Aug 2012 11:25:39 CEST schreef Pere:
> Mi ne uzas la esperantlingvan Gnomon, do eble mi ne uzos la samajn
> vortojn kiuj estas uzataj en la esperanta traduko.
>
> Malfermu la Nautilon kaj iru al dosiero kie kuŝas la PDF dosieron.
> Klaku sur ĝi per la dekstra butono de la muso kaj poste klaku sur la
> ekvivalento de la angla vorto "Properties". Tie estas langeto kiu
> nomiĝas "malfermu per" (open with) kaj tie vi povas elekti la
> programon kiun vi deziras uzi. Poste, ĉiu PDF malfermos per la
> elektita programo.

Dankon, tio funkcias!

Normale mi ne uzas Gnomon.  Iam mi provis solvi tiun problemon per
Nautilus, ĉar la problemo fakte temas Gnomon.  Sed mi ne povis eltrovi
ke mi ŝanĝu ion en la agordoj de la dosiero.  Tio ne estas logika.

Marco

--
Bonvolu sendi nur platan tekston kaj aldoni nur liberajn dosierformojn.
Se vi reagas, profite al klareco, bonvolu ne tajpi super mia mesaĝo.

Www: http://marcovan.hulten.org/index
Tel: +31 (0)307116109