Re: NAUTILO

Saluton,

Op Wed 25 Jul 2012 10:11:00 CEST schreef Raul:
> 	Mi uzas volonte "Evince" por vidi dosierojn pdf. Sed mi ne trovas kiel
> agordi Nautilon, por ke malfermas automate Evince (anstatux Gimp). Cxu
> estas en agordaro vojo por agordi gxin tie?

Tio estas bona demando.  Ankaŭ mi pensas pri tio.  Tio estas, mi havas
tiun problemon se mi malfermas pdf-dosieron en Epiphany.  Kiel
Nautilus, Epiphany estas GNOME-programo, do eble la agordo estu en la
GNOME-agordoj.  Ĉu eble ~/.gnome2/?

Pli ĝenerala agordo estus en /etc/alternatives/.  Bedaŭrinde ne estas
ligilo "x-pdf-viewer" tie por agordigi la pdf-vidigilon por la tuta
Debian-sistemo.

Mia "solvo" ĝis nun estas malinstali GIMP.

Marco

--
Bonvolu sendi nur platan tekston kaj aldoni nur liberajn dosierformojn.
Se vi reagas, profite al klareco, bonvolu ne tajpi super mia mesaĝo.

Www: http://marcovan.hulten.org/index
Tel: +31 (0)307116109