Re: problemoj pri IPMASQ

Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr> skribis, je la 8328Eþÿª sekundo (16h32'17),
je la 3þÿª de Pluviozo en la jaro 160þÿª de la Revolucio (2008-1-22):

> Pardonu min,

Nenio pardonendas :-)

> mi ne bone komprenis la mapon de via reto kaj þÿ	u vi provis vian reton sen
> kontraþÿmfajro-regulo.

La reguloj de IPTABLES instaligxis pro dependeco kiam mi instalis
IPMASQ.  Mi supozas ke, se mi malinstalus IPTABLES, ankaux IPMASQ
malaperus kaj tiam ecx B ne alirus al interreto.

Sxajnas ke mi devus lerni kiel funkcias IPTABLES kaj gxiaj reguloj.

Dankon!

   Departemento pri Statistiko kaj Plejbonigo, kaj Matematika Didaktiko
   Universitato Oviedo - EUITIndus 33203 Hispanio - 2:341/14.79@fidonet