jpg au eps en la fono de teksta dosiero

Saluton,

Mi volas krei tekstan dosieron per pdflatex, kun jpg au eps en la fono.
Ĉu vi scias kiel?

Mi sukcesis fari tion per \documentclass{beamer} kaj
\usepackage{beamerthemesplit} tamen tio estas malbona solvo, ĉar krom
aliaj problemetoj estas gravaj problemoj, mi ne sukcesas:

- forigi "navigation bars", nek uzi por ili koloron blanka, por tiel
  kaŝi ĝin.
- uzi \usepackage{fancyhdr}

Nu, beamer ja taugas por prezentado... Mi povus solvi per ppower4, tamen
ppower4 ankau taugas por prezentado, ne por teksta dosiero.

Kion vi sugestas al mi?

Dankon,
--
Luiz Portella <lfpor@lujz.org>