Re: telefakso per Debian

Mi pensas ke en la hispana la vorto "Telefax" signifas fakson legxe certigitan.
Tiakaze, nur en posxtoficejoj eblas sendi tiajxojn.

Se vin interesas simplaj faksoj, certe estas programoj, inter aliaj,
tiuj menciitaj de Dominiko.

2006/11/9, dominique.pelle@free.fr <dominique.pelle@free.fr>:
Luiz Portella <lfpor@lujz.org> skribis:

> ĉu eblas sendi telefakson per debian?
>
> dankon,
> --
> Luiz Portella <lfpor@lujz.org>

Saluton Luiz,

Mi ne uzas faksajn programojn, kaj ankaux ne uzas debian-on.
Tamen, en Ubuntu-o, mi vidas multajn pakajxojn, kiuj temas pri
fakso.  La samaj pakajxoj devas ekzisti ankaux en Debian-o.

Jen interalie, kion mi vidas:

  $ apt-cache search fax
  [...]
  efax - programs to send and receive fax messages
  efax-gtk - front end in GTK+ for the efax program
  gfax - GNOME frontend for fax programs
  [...]

Espereble helpas.

--