Agordo en linukso por montri eo literojn

>    Eble cxar mi ne estas bona esperantisto.  Mi deziras agordi mia komputilo por labori kun unikodo en teksta modo.  Programoj  kiuj ne necesas grafika sistemo laboras plej rapide ol programoj kiuj necesas grafika sistemo.

gekaraj, jen demando de amiko, mi povus esplori pri tio, tamen mi ne
havas tempon. ĉu iu scias kiel agordi tion?

mi scias pri la X-medio, http://www.lujz.org/komputilo/node8.html, tamen
oni volas unikodon for de la X-medio.

dankon,

--
Luiz Portella <lfpor@lujz.org>

ps.: pri mplayer kaj dvd Gerda malaperis, mi povas spekti dvd://2 aŭ
dvd://3 tamen la filmon mem, dvd://1, mi tute ne povas spekti. per xine
mi spektas nenion. kaj per xine kaj per mplayer la plendo estas ne povi
malĉifri la filmon.