Re: ReVo.deb

Saluton Ludovic!

> Fakte, Thomas Petazzoni kaj mi iam komencis krei ReVo-pakaĵon.  Ni ne
> tute sukcesis pro tiamaj problemoj kun `dictd' kaj aliaj aferoj, kiujn
> mi ne tre bone memoras.  Sed eble ni devus reprovi funkciigi ĝin nun.
>
> Se vi volas helpi, la pakaĵofonto troviĝas ĉi tie (per Subversion):
> https://ssl.bulix.org/svn/thomas/debian/dict-revo/trunk .

Mi elsxutis la dosierojn.
Baldaux mi provos krei pakajxon.

Kamaradoj, duumaj dosieroj de revo jam estas malnovaj (sxajnas ke
datigxas per 2005 jaro).

Iu ja kompilis la duumajn dosierojn antauxe, do devas resti skriptoj.
Cxu iu konas la kompilinton? :))

--

Ĉion bonan,
★ Antono ★ Vasiljev ★

jid: antono@jabber.org
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739