Kiel, per Mandriva, estas tajpebla la literoj: Ŭ, ŭ

Kara Samideano,
Wilhelm Luttermann

Kun granda ghojo mi eksciis que Mandriva-linukso estas programo kiu kapable verkas en Esperanto, incluzive farante la supersignitajn litetojn. Tia-chi aspekto, fakte, tre ghojigis min char jam delonge mi serchas iun ajn kiu bone skribas nian belan lingvon. Tial, mi tuj adpotis Mandriva-linukson, instalinte ghin en unu el miaj du komputiloj, dedichinte ghin nur al verkoj en Esperanto.

Mandriva-linukso estas bona Esperantisto kaj mi dankas vin, Sinjoro Wilhelm Luttermann, por tia granda farado favora al la Esperanto

Tamen, ankorau mi ne trovis la klavojn por tajpi la literon u kun brakio jene Ŭ, ŭ Mi supozis ke la Ŭ, ŭ estas farebla per la klavoj ~ kaj U/u; tamen tiu ne okazas.
Kiel estas tajpema la literojn Ŭ, ŭ  per Madriva-linukso?

La tajpo de la aliaj supersignitaj E-literoj estas evidentaj kaj ne oferis la plej malgrandan problemon, nur sufichas uzi la klavon ^ kaj C/c por montri en la ekranon Ĉ/ĉ

Esperante afablan respondon, mi foriras!
Kun respektoplena saluto!

Samideane,
Cyro
Tel.: 21 3073-6167