Re: pri XX el eo_XX

On 4/5/06, Edmund GRIMLEY EVANS <edmundo@rano.org> wrote:

> Tamen, usoneca lokaĵaro estus tre malkonvena por granda parto de la
> esperantistaro, kiu preferas A4-paperon, ISO-ajn datojn, ktp.

Tio estus tute akceptinda por ordinara uzado, sed tio ne baras variaĵojn.

> Se oni petus al la homoj aldoni amason da diversaj
> Esperanto-lokaĵaroj, ili verŝajne dirus, ke ne estas spaco por tio,
> kaj elĵetus ĉiujn, inkluzive de la lokaĵaro eo_XX, kiun ni nun havas.

La lokaĵaraj ("l10n") dosieroj ĉiuj estas en la pako
"belocs-locales-data".  La grandeco de la tuta pako estas malpli ol
4MB kaj la grandeco de iu ajn sola dosiero (el tioj 516) estas
malgrava.

Evidente, mi devas lerni plu pr ĉi tiuj aferoj.  Eble mi povos fari ion.

Riĉjo