Re: Televido en Esperanto?

En sia retpoŝto de dimanĉo, la 15-a de Januaro 2006 je 13:28 (+0100), Sylvain Vedrenne skribis:
> Saluton,
>
>   http://internacia.tv/
>
> Ĉi-tiun retpaĝon mi vizitis, sed Totem donas tiun erarmesaĝon ĉe
> Firefox: "Totem could not play 'fd://0'.  There is no plugin to handle
> this movie.". Do mi serĉu taŭgan kromprogramon por ke Totem povu
> montri la bildojn... Antaŭe, mi deziras scii se vi jam uzis tiun
> retpaĝaron, kaj se jes:
>   - ĉu ĝi bone funkcias ĉe GNU/Linukso?
>   - kiujn programojn estas plej bone uzi kun ĝi (ĉe GNU/Linukso)?
>
> Antaŭdankon!
> --

> [...]

Saluton,

Mi persone uzas vlc (http://www.videolan.org/vlc/) kun la adreso
mms://67.15.130.41/internacia , senprobleme sed mi ne spektas ĝin tra
Firefox.
Sed ŝajne ITV momente ne funkcias, eble provu poste.

Kore,
JC