Re: La precipa debiana retpagxo

Saluton!

Mi kulpis :(.

Nu la dosiero estis rekreita kaj aldonita al cvs, mi ankaux aldonis cxiujn mankintajn sxangxojn (rilate al la angla versio).

Gxi devus esti havebla post la venonta rekreado de la retejo (tio okazas du aux tri fojojn tage, mi pensas).

Tamen, pro tio ke mi de longe ne sekvis la diskutojn en la listo debian-www, eble mi devos korekti aliajn aferojn antaux ol la pagxo aperos denove.

Amike, Eduardo.

Sylvain Vedrenne <sylvain.vedrenne@free.fr>

Sxajnas ke la precipa debiana retpagxo ne plu estas videbla en EO :
Cxu iu cxi-tie scias de kiam ne plu estas tiu-cxi pagxo?
     http://www.debian.org/index.eo.html

peterk malkreis la dosieron nomata index.wml, vidu angle
http://cvs.debian.org/webwml/esperanto/index.wml?rev=1.75&root=webwml&view=log
cxar neniu renovigis la dosieron.

Kion ni faru pri tio?

Tradukadoj... vidu http://www.fr.debian.org/devel/website/translating