pri linukso

Estimataj,

Unue mi deziras al vi cxiujn felicxan kaj bonan novan jaron.

Mi estas nova membro de la listo kaj nova uzanto de Debiano .

Mi uzis Vindozon kaj poste Mandrakon . Mi aligxis al loka Linuksa Asocio (LUG-68 en Francio) .

Mi ne trovis esperantistan asocion pri Linukso , cxu eksistas ? Se ne , kial ne krei LUG-Esperanto (Linux User Group Esperanto).

Celo: propagandi Debiano-Linukso cxe esperantistoj, ricevi donacoj aù kotizoj por nia asocio, organizi renkontigxoj, TTT-pagxoj ,

disvolvi programado, kolekti programojn, ....k.t.p

Almenaù ekzistas io oficiala per esperanto.

Dum 2006, mi deziras fari programojn por mia entrepreno sub Linukso (simila al Visual Basic, Dbase , - pri administrado . Kiu povas

Konsili al mi  kiu program-lingvajxo kiu estas kompilebla uzi ?

Plej Samideane

Basso Michel

UEA-delegito

68920 Wintzenheim-Colmar