Re: la WIKI-o de nia listo

Hieraŭ mi korektis tie du eraretojn tie. Ĉio funkciis bone.
Kio pri aldono de artikoloj? Jam de longe mi revas pri kunlaborado
ĉi-kampe. Mi ŝatus nuligi www.lujz.org/komputilo por aldoni la
artikolojn ĉe debiano-kaj-esperanto.net, kaj verki pliajn por la nova
retejo, (mi ne celas verki pri debian tamen pri linukso)

Nu, pri kelkaj temoj certe oni volos legigi sian propran "vojon", kaj
certe ekzistus du/tri/kvar artikoloj pri la sama afero laŭ malsamaj
celoj/vojoj.

>Tamen, chu ne ekzistas risko pri fuhsado ?

Mi pensas ke ja. Pli bone krei komonumon kun pasvorto, tamen permesi iun
ajn ŝanĝi sed kun antaŭ-kontrolo, t.e., la ŝanĝo aperas nur poste
kontrolo de iu el la komonumo.

Tre bone.
Nu, la tradukado de debian.org ne bone marŝis, bedaŭrinde. Ho, vi prenis
ion da teksto de tie, mi rekonis la vorton "masxinojn". Ho ve, mi
plendadis pri ĝi...
http://www.debiano-kaj-esperanto.net/index.php?n=Hejmo.UnuajPa#349;oj

Luiz Portella <lfpor@lujz.org>
--