Re: Configuring esperanto chars without changing the locale in utf-8

 -- Marco Túlio Gontijo e Silva skribis:
>Hello,
>
>sorry for posting in english, I'm just learning esperanto.
>
>How can I configure my X to use the esperanto chars without changing my
>locale (pt_BR.UTF-8). Is it possible?
>
>Thanks.

Ĝi estas preta, se via pt_BR.UTF-8 ja estas utf8.
Tamen neniu uzas nur X-on, sed programojn en X. Estas programoj, kiuj
tute ne akceptas unikodon. Aliaj bezonas agordojn. Aliaj tute ne bezonas
agordojn.

Se vi ne konas, vizitu la retejon: http://www.lujz.org/komputilo/

Ĉar vi uzas Evolution, legu la artikolon:
http://www.lujz.org/komputilo/node10.html
eble vi povos respondi la mesaĝon de Serge Leblanc
http://lists.debian.org/debian-esperanto/2004/11/msg00016.html
eĉ se mi verkis la artikolon, mi ne uzas Evolution, kaj ne havas ĝin en
mia komputilo jam de longa tempo.

___________

Ele está pronto, se seu pt_BR.UTF-8 de fato é utf8.
Entretanto ninguém usa apenas o X, mas sim um programa no X. Há
programas que não aceitam "unicode". Outros precisam de configurações.
Outros absolutamente não precisam de configuração.

Se você não conhece, visite o sítio: http://www.lujz.org/komputilo/

Porque você usa Evolution, leia o artigo:
http://www.lujz.org/komputilo/node10.html
talvez você possa responder a mensagem do Serge Leblanc
http://lists.debian.org/debian-esperanto/2004/11/msg00016.html
mesmo que eu tenha escrito o artigo, eu não uso Evolution, e não tenho
ele em meu computador há tempos.

Luiz Portella <lfpor@lujz.org>
--
 http://www.lujz.org/lfpor/