Re: la WIKI-o de nia listo

S! Joan,

Pardonu min, mi ne povis pli frue respondi al vi.

 -- joan skribis:
>----> http://debiano.sakeos.net

Tre bone do! Do ankoraŭ eblos kunlaboro.

>La pagxoj estas unu Vikio, do pro tio, cxiuj povus kontribui kaj redakti
>kaj modifii artikolojn.

Tamen ne eblas aldoni novan artikolon. Iam la paĝaro postulis pasvorton
por redakto, nun ne plu. Mi jam faris redakteton. Kiel ajn, eĉ se ne
estas oftaj redaktoj/kunlaboroj, la paĝaro restu.

La paĝaro estas nur pri Debian. Ĉu eblas krei apartan dosierujon
http://debiano.sakeos.net/xxx por ke oni povu libere aldoni artikolojn
pri iu ajn linuksa distribuo? Certe mi volos movi lujz.org/komputilo
tien.

>Sed samtempe mi sxategas vian propoon :) hehe...

Tre bone. Ludovic Courtès je
http://lists.debian.org/debian-esperanto/2005/12/msg00006.html klarigis
kion oni bezonas por tio. Se vi subtenos tion, mankos elekto de la
manlibro.

>Do ni faru la plej facila, logika kaj pova solvo, cxu ne?

Eblas fari kaj ion kaj alion.

ĝis poste, amike, Luiz