Re: la WIKI-o de nia listo

Kara Luiz,
jen mi :) mi respondis al via mesagxo diranta ke
www.debiano-kaj-esperanto.net ne plu funkcias cxar neniu
samideano/debianano  kontribuis... sed la ttt-pagxo ankoraux ekzistas en
mia servilo:

----> http://debiano.sakeos.net

La pagxoj estas unu Vikio, do pro tio, cxiuj povus kontribui kaj redakti
kaj modifii artikolojn.

Sed samtempe mi sxategas vian propoon :) hehe...
Do ni faru la plej facila, logika kaj pova solvo, cxu ne?

de Polando,

joan