Re: problemo ĉe revo

 -- Jean-Charles Salzeber skribis:
>Luiz,
>
>Mi devas konfesi ke mi ne scias! :(

,,"Ctrl-e" "Ctrl-e",, funkcias... Kaj per Vim mi povas redakti nur la
tekstan kampon, ne la tutan dosieron en la reto, pri kio mi havus
problemon.

>Alternativo estas uzi la eksteran redaktilon tajpante "Ctrl-X e" che la
>kampo. Do vi povos uzi nano/pico/vi/emacs/ajn por redakti la XML (fakte
>estas pli bone, chu ne?)

Hm, tio estas kiel provi "e" for de la teksta kampo. Se temas pri loka
dosiero, do Vim redaktos ĝin, se temas pri reta dosiero, do mi legas:
Lynx cannot currently (e)dit remote WWW files.

>Por agordi kiun redaktilon uzi, tajpu O (au Ctrl-V O se en kampo), kaj
>difinu ghin en la linio "editor", kaj savu.

Tion mi estis farinta, mi elektis Vim.

La afero solviĝis. dankon!

Luiz Portella <lfpor@lujz.org>
--