Re: problemo ĉe revo

En sia retpoŝto de Sabato, la  7-a de Majo 2005 je 23:21 (-0300), Luiz Portella skribis:

> Mi provis Lynx, la problemo estas ke per ĝi mi ne povis redakti la
> tekston... Iel mi kredas, ke mi trovos eblecon povi redakti tekston ĉe
> http://www.uni-leipzig.de/cgi-bin/vokomail.pl?art=insekt per lynx, se iu
> povas sendi sugeston. Vidu, mi povas tajpi vortojn, tamen "Return"
> ("Enter") ne funkcias, kaj mi bezonas ĝin.
Luiz,

Mi devas konfesi ke mi ne scias! :(
Alternativo estas uzi la eksteran redaktilon tajpante "Ctrl-X e" che la
kampo. Do vi povos uzi nano/pico/vi/emacs/ajn por redakti la XML (fakte
estas pli bone, chu ne?)

Por agordi kiun redaktilon uzi, tajpu O (au Ctrl-V O se en kampo), kaj
difinu ghin en la linio "editor", kaj savu.

Amike,
JC
--
Perdi la kuraĝon