Re: Emakso kun po-mode (problemo cxe ..)

En sia retpoŝto de Mardo, la  3-a de Majo 2005 je 00:02 (+0100), Edmund GRIMLEY EVANS skribis:

> Kompreni Emakson estas preskaŭ tiom facile kiel kompreni LaTeX, do mi
> verŝajne ne povas helpi. Tamen, indas scii, ke Emakso en po-mode legas
> la ĉapon de la redaktata dosiero. Se tie ne jam estas "UTF-8", ŝanĝu
> ĝin al "UTF-8", skribu la dosieron, fermu ĝin, kaj malfermu ĝin denove
> por esti certa, ke Emakso ne havas strangan ideon pri la signaro de
> tiu dosiero.

Konsentite. Kaj por fari tion, kontrolu ke vi havas «
"Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);\n"
» ĉe la unua msgstr (tiu kun malplena msgid)

Amike,
JC
--
Vivi per sistemo de "el mano al buŝo"