Re: Voĉo trans IP

La 28-an de Januaro 2005, je 08:35, Jean-Charles Salzeber skribis:
> Noto 2: Mi mem konstatis, ke mia sistemo ricevas pli da "atakojn", kiam
> mi uzas Skype, sed tio ankaŭ veras por ĉiuj P2P.

Mdr, atakojn?

> Noto 3: Skype mensoĝas kiam ili diras ke ilia softvaro funkcias malantaŭ
> fajroŝirmilo. Ili povas nur funkcii malantaŭ misagordita fajroŝirmilo,
> iu, kiu simple ne filtras la pordon 80.

Ankaŭ ne plaĉas al mi, ke Skype estas mallibera kaj ne funkcias per
Linux/ppc, sed ĝi fakte funkcias pli bone ol ĉiuj aliaj programoj
tiaj kiujn mi konas.

Mi ne dirus, ke Skype mensogas ĉar ĝi ja funkcias malantaŭ preskaŭ ĉia
fajrmuro. Estus malebla funkcii malantaŭ fajrmuro kiu filtrus ĉion ĉu
ne? (Ekzemple, H323 postulas agordado de fajrmuro).

> Jen aliaj kialoj por uzi alternativojn, ĉu ne?

Kiujn?

--
Luís Oliveira
http://student.dei.uc.pt/~lmoliv/