"copy controlled" kd-oj

halo,

 mi havas kd-on 20-muzikajn, kaj mi havas problemojn por aŭdi ĝin en mia
 komputilo, ja oni avertas ke problemoj povas okazi je kelkaj aparatoj.
 nu, mi ĉefa volo estas kopii al mp3. mi ne sukcesis kopii ĉion, nur:
 cdparanoia 3-19 -B
 de la tria ĝis la dek-naŭa, kaj la rezulto ne estas tiel bona kia estas
 la ludado de la kd. dum la kopiado de cdparanoia estas eraretoj, kiuj
 enmetas malperfektaĵojn en la muziko. ĉu iu scias kiel mi povus kopii
 al durdisko pli sukcese?

 kordankon,
 Luiz