Agordi japanan klavaron cxe X

Saluton,

Mi provas agordi mian Sarge GNU/Linukson kun japana klavaro.
(cxar mi donis mian alian klavaron al mia fiancxino).
Nuntempe ne estas por tajpi en la japana lingvo, sed nur por tajpi simplajn ASCII'ajn leterojn.

Ekde
# dpkg-reconfigure console-data
funkcias mia klavaro tre bone... gxis temas pri uzi gxin kun X !

Por mian klavaron ankaux kun X uzi, mi provis:
# dpkg-reconfigure xserver-xfree86
kaj elektis la sekvantajn:
 - "XKB": xfree86
 - klavaro: jp106
 - dispozicio: jp106
 - speco: jp106
sed la konduto de mia klavaro cxe X ne cxangxis. Gxi cxiam kredas ke li estas azerty klavaro...

Kion mi povus fari?

Gxis,
Sylvano.

--
wxWidgets config: WX 2.4.2 / GTK 2 / gcc 3.3.3