Re: Tri 'wallpaper' per gesamideanoj

La 24-an de Aŭgusto 2004, je 03:47, juan skribis:
> Saluton,
> Je tri bildoj..
>
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15533

Iom fuŝa tiu mesaĝo. Jen la signifo de la vorto 'solvaĵo' laŭ la Reta
Vortaro:

  solvaĵo

     KEM [12]

      Tuto de la solvita substanco kaj de la ĝin solvinta fluaĵo:
      diluita, koncentrita ~aĵo; ~aĵo de natria klorido en akvo.

Mi kredas, ke tion vi ne celis :) Ankaŭ en la paĝaro
debiano-kaj-esperanto.net estas iom pli da fuŝaĵoj :/

--
Luís Oliveira                              Veras tio, kion mi trifoje
http://student.dei.uc.pt/~lmoliv/                         diras al vi.