Re: c^u ie ekzistas E-a klavaro por KDE 3.2.2 en Debiano (testing)

Eble ni devus verki tiun klavaron, cxu vi kuragxus?
Kiun klavaron?

Diverslandaj esperantistoj bezonas diversajn klavarojn. Ekzemple,

Jes, fakte.  Vi menciis la usonan kaj anglan klavaron, sed ankaux ekzistas diversaj hispanaj klavaroj.

Mi pensas, ke por esperantistoj la sola tauxga solvo estas ebligi al
cxiu unuopulo facile difini sian propran klavaron.

Pri tio mi jxus notis ke ekzistas jam jenaj distribuoj: "baza", "Sun nulklavoj", kaj "sen nulklavoj".

Eble oni povus aldoni "esperanto" kaj tio nur havus la Alt-Gr kombinojn kun s-c-h-j-g-u ...  Mi nenion scias pri la algxustigoj klavaraj, do eble cxi tiu estas nur stulta ideo.

Eduardo.