Re: c^u ie ekzistas E-a klavaro por KDE 3.2.2 en Debiano (testing)

Eduardo Trápani <mapache@debian.org>:

> Eble ni devus verki tiun klavaron, cxu vi kuragxus?

Kiun klavaron?

Diverslandaj esperantistoj bezonas diversajn klavarojn. Ekzemple,
inter britaj kaj usonaj klavaroj estas diversaj diferencoj, kiuj tute
ne rilatas al Esperantaj literoj, kaj kiujn oni volus konservi en
klavaroj por britaj kaj usonaj esperantistoj.

Mi pensas, ke por esperantistoj la sola tauxga solvo estas ebligi al
cxiu unuopulo facile difini sian propran klavaron.

Edmundo