Re: Demando : konverti tiparojn de Vindozo al makintosxo

Per la programo Fontographer eblas krei litertipojn en a^u
Mak-formato a^u Vindozformato (a^u amba^u), kaj same eblas malfermi
litertipojn en amba^u formatoj por prilabori.  Mi havas malnovan
version kiu funkcias nur por simplaj litertipoj kun maksimume 256
karaktroj, sed ver^sajne ekzistas pli nova versio kiu povas trakti
unikodajn litertipojn.

Amike,
Joel

Je 19:40 +0100 2003/12/22, Henri Masson skrbisi: