ocr+esperanto

Saluton,
 Hodiaŭ mi provis uzi Recognita Standard OCR 3.2 en Vindozo por rekoni
 tekston esperantan el bildoj tif-aj tamen la afero fuŝas. La programo
 eĉ bone rekonas ĉion tamen mi ne povas "savi" la tekston unikode,
 perfekt(et)e kiel ĝi estas tuj post rekono.

 Mi eĉ malkrovis kiel trompi ĝin, kaj "savi" ne-unikode tamen per
 sistemo x, cx gx ktp, por posta igo al unikodo. Kiam mi "savas" la
 tekston ĉ ie iĝas io aliloke iĝas io alia...

 Ĉu estas programo por rekoni tekston esperantan el bildo, kui laboras
 bone, t.e., unikode? Mi preferas sur linukso, tamen se vi konas iun sur
 vindozo, kiu estas senpaga, eĉ se nur dum tagoj, mi volegas scii pri
 ĝi.

 Dankon,
 Luiz

--