Re: vortoj de teksto

... lundi 20 à 11h35, luiz écrivait :
> [...]
> unua linio de alia dosiero, se jes gxi metas en tria dosiero. poste se
> vorto de dua samas al vorto de dua linio, aux ne, se ne gxi ne metas en
> tria dosiero, ktp.
>
> se tiu vorto de dua linio de unua dosiero estas en tria linio de dua
> dosiero, gxi ne estos en tria dosiero.
>
> Mi volas preni vortojn, kiuj estas en unua kaj dua dosiero por krei
> trian dosieron, kun cxiuj ili. Ne gravas se ili estas en sama linio kaj
> en unua dosiero kaj en dua dosiero. Ili povas esti en malsamaj linioj,
> kaj ankoraux tiel mi volas, ke ili estu en tria dosiero.

Nun  mi bone  komprenas tion,  kion vi  celas per  "malsamaj  lokoj" :
dankon.

Ne gravas  al "comm" cxu  vorto 'bov-' estas  en linioj 14a aux  18a :
kiel mi  diris, "comm" scipovas funkcii  ecx se samaj  linioj estas en
"malsamaj lokoj" : nur nepras ke la dosiero estu alfabete ordigita.

Do, laux mi "comm" tre bone tauxgas por vi.

> Devus esti jene:
> Oni prenos unuan vorton de unua dosiero kaj vidos se gxi estas en iu ajn
> loko en dua dosiero, por scii cxu skribos aux ne tiun vorton en trian
> dosieron. Poste prenos duan vorton de unua dosiero kaj vidos se gxi
> estas en iu ajn loko en dua dosiero, por scii cxu skribos aux ne... Tion
> "comm" ne faras...

Laux mi, tion gxi ja faras : gxuste tio estas gxia tasko :-)

> Jen ekzempleto:
>
> comm -12 bovo2.asc grupoC.asc > bovoC.asc
>
> Mi havis bovo2.asc kaj grupoC.asc, kiujn mi sendas kune. la rezulto
> estas:
>
> bovoC.asc:
> kart-
> krom
> problem-
>
> Nur tri vortoj! Vidu, ke vorto "bov-" kaj estas en unua kaj en dua
> dosiero, kvankam gxi ne estas en sama linio. gxi ne aperas en dosiero
> "bovoC.asc"

Fakte jes, vi pravas.

Mi provis "od -c" por pli bone vidi tion, kion la dosieroj enhavas.

Problemo  estas  ke  3  spacoj  sekvas la  vorton  'bov-'  en  dosiero
grupoC.asc : pro tio "comm" opinias ke temas pri malsamaj linioj.

Simple  forigu cxiujn spacojn  (aux gxenerale  : mal-literojn)  el via
dosiero grupoC.asc, same  kiel vi faris por akiri  la unuan dosieron :
traigu gxin tra :

  tr A-Z a-z | sed 's/[^a-z-]/\n/g' | grep -v '^$' | sort | uniq

Mi aldonis "-"  al la sed-a komando, cxar vi uzas  gxin kiel montro de
radiko. Vi  ankaux aldonu cxapelitajn literojn (aux  uzu "konwert" por
sxangxi ilin).

Bonan uniksan lundon !
  seb'