Re: Evolution unikode

 ******  Eric Lesh = E.

E.: luiz>  Mi volas malgrandigi la bildojn de la artikolo (ne nur laux
E.: luiz> grando spaca sed kb-a ankaux, kiel mi faras?) Mi uzis Gimp por
E.: luiz> kapti ilin, kaj ne volas rekapti, t.e., mi volas lerni fari
E.: luiz> tion al dosiero ekzitanta, ne fari tion dum mi kreas ilin.
E.:
E.: Kun Gimp, malfermu la bildon, dekstre-klaku "Image->Scale Image".
E.: Klaku "px" kaj elektu "%".  ŝanĝu la "100.00" al io pli malgranda.
E.: "man convert" montros pli pri imagemagick, aŭ "man import" montros
E.: kiel ankaŭ.  Bonŝancon!

 Funkciis, hodiaux mi metis novan version kaj estas multe pli bone por
 legi kaj sxargi la pagxon. Dankon,

 Luiz

--
luiz portella  <lfpor@lujz.org>  http://www.lujz.org/