Re: Esperanta lokajxaro

Eble temas pri konversacio ke havis la glibc-uloj, danke al
Edmundo[0].  Bedauxrinde, la parolado finis pri malkonsentoj pri la
nomo de la lokajxaro.

Kion ni povus fari por aldoni "eo" al glibc?  Poste ni povos aldoni eo_XX (logika laux la homoj kiuj faras la normon, mi demandis al ili kaj ili diris ke EO povus poste aparteni al iu lando, sed tamen XX ne, gxi estas apartigita por internacia/loka uzado).

Kiel dauxrigi la aferon do?  Se estas io tiom simpla kiel forigi la _XX de la proponita lokajxaro mi pretas tion fari :).  Sed tamen eble estus pli bona ke Edmundo mem tion faru, cxu ne?

Mi pensas ke ni devas iel tion rapide solvi.  Debiano tradukas la priskribojn pakajn, OpenOffice estos esperantigita kaj Mozilla jam estas kaj ni baldaux povos havi plejmulton en la esperanta.  Sed se la lokajxaro ne estas oficiale rekonita multaj ajxoj ne fukcios bone (kiel PHP, ekzemple).

Eduardo.