Re: Jxurnalo

 Bonvenon al mondo libera de Linukso (kaj Debiano) Wilton,

 Versxajne mi jam auxdis pri Pagemaker, mi ne certas, pri Corel
 Draw certe sed mi neniam uzis gxin. Nu, kion faras Pagemaker? Gxi
 kreas dosieron kian? (dosiero.??) Latex kreas dosieron por preso,
 dosieron.ps, kaj vi faras mirindajxojn per gxi, sed vi suficxe studi.
 Vi povas krei dosieron .ps por preso, kiu enhavas tekston kaj bildojn
 je iu ajn mikso/redakto, kiu presite aspektus kiel de iu ajn jxurnalo
 kompreneble, se vi tiel redakti.

 Mi kutime laboras per simpla redaktilo, vim aux emacs, tamen ekzistas
 LyX (mi neniam uzis sed gxi mi pensas, ke helpos vin):
 http://biquinho.furg.br/tex-br/links.html#editores

 por portugalparolantoj estas interesa retpagxo:
 http://biquinho.furg.br/tex-br/

 Open Office simple estas "etoso" por laboro, kiu similas al tiu de
 vindozo. AbiWord iom similas al redaktilo Word, tamen por MI gxi
 sxajnas fusxa...

 Mi ecx ne konas sodipodi kaj stretch, eble ili tauxgas, cxu vi certis
 pri tio?

 luiz

 ******  Adufepe = Ad.

--