Jxurnalo

Mi estas brazila desegnisto kaj en mia laboro la estrantoj decidis meti Linux
en nia komputilo. Okazis ke ni ne trovis programon por labori kun aranjxo al
jxurnalo. Kun Windows mi uzas Corel Draw aux Pagemaker. En Brazila listoj
aliaj personoj donis al mi nomoj de diversaj programoj: Open Office, AbiWord,
Sodipodi, Stretch kaj Latex, sed neniu estas bona poir fari jxurnalo.
Cxu ekzistas iu aliaj programoj ke povas fari tiu?

Wilton - Recife/Pernambuco/Brasil.

* Mi estas E-lernanto. :)