Re: Kurso de esperanto

 ******  "Antonio M. Sánchez Pérez" = "A.

>"A.>        Mi havas demandon: Cu ekzistas kurso de Esperanto simila al tiu de
>"A.>    Brazilo (cursodeesperanto.com.br) sed por Linukso, au cu estas plano
>"A.>    por adapti tiun bonegan kurson al Linukso/Debiano?

 Mi pensas, ke ekzistas gxuste tiu.
 Mi ne provis gxin por helpi Karlon.

Date: Sun, 1 Jun 2003 18:47:52 -0400
From: "Carlos A. A. Pereira" <casainfo@zaz.com.br>
Subject: [programistoj-respondas] "Kurso 3" por Linukso
To: <programistoj-respondas@yahoogroups.com>

Karaj amikoj,

La linuksa versio de "Kurso de Esperanto 3" estas jam preta por testado
kaj mi petas al linuksuloj
+testi la programon. Vi povos elshuti ghin chi tie:

www.kurso.com.br/kurso3.tar.gz

Kiel instali:

1. Malkomptaktigu la dosierojn en ajnan dosierujon (prefere hejman);
2. En la jhus kreita dosierujo "kurso3" tajpu la komandon:
sh kurso.bash

Rimarkoj:
1. Se vi ne povos audi la prononcon, vi bezonos konfiguri la programon
por ludi MP3-sonon. En la
+chefa menuo de "Kurso" elektu "Konfiguroj" kaj en la lasta pagho de
konfigurado informu la nomon de
+programo por ludi MP3 (mpg123, mpg321, ekzemple).

2. La linuksa versio ne estas tute tradukita, do vi vidos ke kelkaj
linioj aperos kiel "ne
+tradukita". Tute ne chagrenighu pri tio, char ghustatempe mi provizos
la tradukon.

3. Bonvolu raporti la rezulton de la testado al
karlo@cursodeesperanto.com.br

Char ghi estas mia unua programajho en Linukso, mi pardonpetas pro la
eventualaj misoj.

Tre danke kaj amike,

Karlo
www.kurso.com.br