Re: mutt-a problemo

 Mi provos instalado per cvs, kaj tiam raportos.

 Ed.> >  Cxe INSTALL de tiu mutt-1.4i.tar.gz, mi povis komprenis
 Ed.> > cxion krom --sysconfdir, oni diras nenion pri gxi.
 Ed.>
 Ed.> Mi pensas, ke tio signifas, ke Mutt serĉos sian agordaĵon en /etc
 Ed.> anstataŭ en /usr/local/etc.

 Tiu opcio ne estas en dosiero INSTALL sed mi povis uzi gxin.

 Ed.> Kio estas la problemo, denove?

1) Tiu raportita eraro, kiam mutt elsxutas pli ol 9 mesagxoj.
2) Tajpado de titolo, ene mutt. Oni povas lasi por tajpi ene teksta
redaktilo, kiam oni tajpantas mesagxon, kaj tie ne estas problemo.
3) Eraro kiam mutt kontrolas novajn mesagxojn, vidu:

Sercas pri pop.hostsul.com.br ...
Konektigas al pop.hostsul.com.br ...
Rajtigas (APOP) ...
APOP-rajtigo malsukcesis.
Konekto al pop.hostsul.com.br fermita
Sercas pri pop.hostsul.com.br ... a
Konektigas al pop.hostsul.com.br ... a
Salutas ... a
Kontrolas pri novaj mesagoj ... a
Mankas novaj mesagoj en POP-postfako. a

 Tiu "a" en la kvin lastaj mesagxoj, ili aperas unu poste alia,
estas problemo, gxi venas de vorto "fermita", mi pensas...
(Mi ne metis ikson poste cxapelitaj vortoj por ke vi cxiuj
vidu grandon de la frazoj, kia gxi estas.)

4) Antauxe, mi pensis, ke temis pri agordo de vim, kiun mi uzas
por redakti mesagxon. Tamen mutt ne uzas vim-on por simple legi
la mesagxojn. Jen malsamo per bildo, cx. 110k:

http://www.lujz.org/arquivo/leitura01.jpg (mutt 1.3.xx) per apt-get
http://www.lujz.org/arquivo/leitura02.jpg (ACXA 1.4) per fonto
(estis uzata --disable-fcntl)

 5) la lasta temas pri montro de indekso de la mesagxoj, gxi
fusxetas se estas titolo aux nomo de sendinto kun akcento.

 Dankon
Luiz