Re: mutt-a problemo

AE,

 Ed.> Jes, tiel funkcias ĉe mi kun mutt-1-4-stable el CVS.

 Kiu estas malsamo inter tiu via prenata per per cvs kaj
tiu, kiun mi havas cxi tie, prenata de ttt-ejo per navegilo:
mutt-1.4i.tar.gz ?

 Ed.> $ ./prepare --disable-fcntl --enable-pop --enable-imap --prefix=/usr --sysconfdir=/etc

 Cxe INSTALL de tiu mutt-1.4i.tar.gz, mi povis komprenis
cxion krom --sysconfdir, oni diras nenion pri gxi.
Nu, ./prepare estas malsama de ./configure?

 Ed.> Se vi volas rekrei la pakon de Debian, vi povas preni la dosierojn
 Ed.> "orig", "diff" kaj "dsc" kaj mem fari laŭ la sekva ekzemplo kun "ae":
 Ed.>
 Ed.> cd /tmp
 Ed.> dpkg-source -x ~/deb/ae_962-30.dsc
 Ed.> cd ae-962
 Ed.> fakeroot debian/rules binary

 Mi ecx volis forigi tiu libncurses.so.5 por
resti nur kun libncursesw5-dev tamen gxi estas bezonata
por pluraj programoj.... Kiel mi povus solvi mutt-an
problemon per rekreado de debian-a pako?

 cxu ae_962-30.orgi kaj ae_962-30.diff, en via ekzemplo,
devas esti en dosierujo ~/deb ankaux?  cxu tiam mi
ekhavus ae_962-30.deb por instali?

 Nu, por eble korekti ion mi instalis pakojn per
root@kafka:/home/dijz# apt-get install ncurses*

dankon,

Luiz