Re: kd

 ******  Eric Lesh = Er.

 Er.> * "Luiz" == # luiz f portella diris:
 Er.>
 Er.> cd-circleprint (http://sourceforge.net/projects/cd-circle-print/)
 Er.> faras tion.  Gxi estas en Debian, do apt-get funkcios.

 Gxi bone funkcis cxe mi, dankon pro via informo!

 Er.>
 Er.>   Luiz>  Cxu estas similajxoj por dvd?
 Er.>
 Er.> KD-oj kaj DVD-oj havas la saman formon, cxu ne?  Sxajnas ke
 Er.> cd-circleprint kreos kovrilojn por ambaux.

 Jes, kovrilo por glui sur disko, kd aux dvd,
 Tamem mi demandis pri similajxo de 'cdcover' por dvd,
ili estas malsimilaj. Kd-sxirmilo ne egalas al Dvd-sxirmilo,
nu, oni povas meti dvd-ojn en kd-sxirmiloj, ili estas ecx
pli tauxga rilate al spaco, ili estas pli etaj.

 Er.>
 Er.>   Luiz>  antauxdankon Luiz
 Er.>
 Er.> Pardonu pro la malfrueco,

 Oni estus en cxielo se cxiuj aferoj male al malfrueco fakte
estus solvitaj :)

 Er.> Amike,
 Er.> -eric
 Er.>