Re: Traduki www.debian.org en Esperanton

Versxajne multaj jam pripensis traduki la retpagxaron de Debian en
Esperanton.  Eble homoj jam faras tion (mi vidis en la pagxaro unu-du
tradukojn).

Nur la cxefa pagxo estas nun tradukita.

Cxu oni povus informi al mi kiel (aux cxu) progresas tiu laboro?  Certe mi
tre dezirus helpi tion fari.

Nu, mi ne havas tempon zorgi pri pli ol la cxefa pagxo. Se vi deziras helpi la plej bona maniero tion fari estas elekti pagxon, gxin traduki kaj sendi al mi por ke mi povu gxin aldoni al la pagxaro. Bonvolu rimarki ke oni tradukas la wml-a n fonton de la pagxo, ne la pagxon mem.

La wml-aj dosieroj troveblas cxe http://cvs.debian.org/webwml/?cvsroot=webwml

Eduardo.