vimrc

 Saluton

 Jen mia solvo por klavaro cxe vim, kion mi uzas por mutt.

  imap <F11> <esc>:r!/home/dijz/.teclado-eo<cr>
  nmap <F11> <esc>:r!/home/dijz/.teclado-eo<cr>
  vmap <F11> <esc>:r!/home/dijz/.teclado-eo<cr>

 Estas F12 por teclado-br (klavaro-br). cat de .teclado-eo:

dijz@kafka:~$ cat .teclado-eo
#!/bin/sh
ln -sf /home/dijz/.xmodmap-eo /home/dijz/.xmodmap
xmodmap /home/dijz/.xmodmap
dijz@kafka:~$

 Mi jam demandis en listo pri vim je portugala sed mi ne
ricevis respondo. Cxu estas pli tauxga solvo por sxangxi
klavaron? Mi iam provis plurajn aferojn kiuj estus solvoj
sed mi ne sukcesis. Se mi estas tajpante, en maniero
'INSERT', kaj premas F11, gxi sxangxas klavaron sed mi
ne ricevas ree je sama stato, maniero 'INSERT' kaj kun
'kursoro' (kiu diras kie aperos 'a' se mi premas klavon
de 'a') je sama loko ol antaux.

 Do mi cxiam devas premi klavon Fxx, poste klavon a,
por reveni je 'INSERT' maniero kaj povi dauxri tajpi,
kaj certe klavon 'end' aux plurfoje klavon --> (cxar
'kursoro' cxiam restas je komenco de linio). Entute
minimume tri premoj.

 Kiel fari?

Mi dankas jam nun

Luiz